Het resultaat van de steunactie

8 april 2021, dankzij de steunactie kunnen we weer 30 pakketten verspreiden

Eind maart en begin april zijn er weer 30 voedselpakketten verspreid. Omdat ik in Jordanië was, heb ik zelf kunnen zien dat de pakketten werden samengesteld en ingepakt. Superfijn om te zien dat het goed gaat en dat er zo veel mensen vrijwillig meewerken hieraan. De pakketten kosten ongeveer 30-35 dinar per stuk (ca. 40-45 euro) en bestaan voornamelijk uit basisvoedsel en wat verse groenten en vlees. We zouden de pakketten natuurlijk graag uitbreiden met andere basis producten, maar voorlopig zijn we al heel blij dat we dit kunnen doen met de donaties die we hebben binnengehaald.

RASSpaket

3 reacties op “Het resultaat van de steunactie”

1. Jeanet Brinkman

Wat ontzettend fijn dat zoveel familie vrienden en collega’s donaties gedaan hebben. Het is hartverwarmend reacties te ontvangen en geweldig om deze hulp namens de stichting aan te kunnen bieden.

2. Goed om te lezen dat het lukt met de voedselpakketten. Je hebt het met eigen ogen gezien, leuk dat je er was. Fijn dat je daar zulke sterke meewerkende contacten hebt. Succes!

3. Mooi eerste resultaat van de steunactie, hopelijk volgen er nog veel donaties zodat meer gezinnen namens de stichting een helpende hand geboden kan worden.

Laat een reactie achter